Politica de anulare pentru contracte B2C și B2B
1. Dreptul de anulare pentru contracte B2C (Consumatori)
Consumatorii au dreptul de a anula acest contract în termen de paisprezece zile fără a furniza un motiv.
Perioada de anulare este de paisprezece zile de la data
• la care dumneavoastră sau un terț desemnat de dumneavoastră, care nu este transportatorul, a intrat în posesia bunurilor, cu condiția să fi comandat unul sau mai multe produse ca parte a unei singure comenzi și acestea să fi fost livrate împreună.
Pentru a vă exercita dreptul de anulare, trebuie să ne informați printr-o declarație clară (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail) despre decizia dumneavoastră de a anula acest contract la următoarea adresă:
UFO Burger®
Appelhülsener Str. 60, 48301 Nottuln
Tel. +49 251 37995890
E-mail: info@ufoburger.de
2. Costurile de returnare pentru contracte B2C
În cazul anulării, dumneavoastră, în calitate de consumator, sunteți responsabil pentru costurile de returnare a produselor, cu excepția cazului în care ne-am oferit în mod expres să suportăm aceste costuri.
3. Fără drept de anulare pentru contracte B2B (Companii)
Pentru contractele între companii (B2B), nu există un drept legal de anulare. Anularea sau rezilierea contractului este posibilă doar dacă a fost convenită în mod expres în contract.
4. Costurile de returnare în sectorul B2B
În cazul returnării produselor de către un client business (B2B), cumpărătorul trebuie să suporte costurile returnării. Returnarea trebuie efectuată în condiții perfecte și pe cheltuiala cumpărătorului.